میکروتیک در شیراز

میکروتیک در شیراز

نصب و راه اندازی میکروتیک در شیراز

میکروتیک در شیراز MikroTik یک شرکت لتونی است که در سال 1996 برای توسعه روترها و سیستم های بی سیم ISP تاسیس شد. MikroTik  شیراز در حال حاضر سخت افزار و نرم افزار برای اتصال به اینترنت در اکثر کشورهای جهان را فراهم می کند. تجربه ما در استفاده از سخت افزار استاندارد صنعت کامپیوتر و سیستم های مسیریابی کامل ما را در سال 1997 به ما اجازه ساخت سیستم نرم افزاری RouterOS که ثبات، کنترل و انعطاف پذیری برای انواع واسط های داده و مسیریابی را فراهم می کند.

 

با استفاده از میکروتیک می توان هر کاری را در شبکه انجام داد. کانفیگ میکروتیک در شیراز توسط نصب شبکه در شیراز لاندا انجام می گیرد. در سال 2002 تصمیم گرفتیم سخت افزار خود را تولید کنیم و نام تجاری RouterBOARD متولد شد. شبکه میکروتیک شیراز ما در بسیاری از نقاط جهان، و مشتریان در هر کشوری در ایران زمین، نمایندگی فروش داریم. شرکت ما در شیراز پایتخت فارس واقع شده و بیش از 140 کارمند دارد.

راه اندازی میکروتیک در شیراز

راه اندازی میکروتیک در شیراز

پشتیبانی Mikrotik میکروتیک در شیراز

متخصص در شیراز جهت نصب و راه اندازی میکروتیک و پشتیبانی میکروتیک در شیراز تماس بگیرید اگر میخواهید کسی را که در شبکه با MikroTik RouterOS شناخته شده است استخدام کنید و آموزش شخصی بگیرید. در طراحی زیرساخت های شبکه، عیب یابی، تنظیمات خاص VPN، پهنای باند شکل گیری و غیره با شماره 09171102550 تماس بگیرید.مشاوران در زمینه میکروتیک در شیراز  – شما می توانید با مشاوران mikroTik در شیراز  می باشد.

 

رفع ایراد میکروتیک در شیراز

از طريق ارائه راه حلهاي فناوری اطلاعات و ارتباطات در زمینه میکروتیک در شیراز ما عملکرد و اثربخشي فرآيندهاي تجاري مشتريان را ارتقا مي دهيم و راه را براي پس انداز در اقتصاد کشور تسريع مي کنيم. مهندسین شبکه در شیراز با تکیه بر تجربه سازمان، جهت رفع ایرادات شبکه در شیراز و همچنین نصب میکروتیک و کانفیگ میکروتیک در شیراز با ما باشید .

به طور مداوم به روز کردن مهارت و دانش پرسنل و روابط نزدیک با شبکه های داخلی شرکت، بهترین و مطمئن ترین راه حل برای دسترسی به اطلاعات را در رابطه با کیفیت و قیمت در کوتاه ترین زمان جهت پشتیبانی شبکه در شیراز  ممکن ارائه می دهد . ما مصمم هستیم که به طور مداوم بهبود عملکرد ما را برای رشد پایدار برای خود و ذینفعان خود تضمین کنید.

متخصصان ما در زمینه میکروتیک در شیراز چه تخصص هایی دارند؟

طراحی شبکه شیراز / معماری / پیاده سازی شبکه شیراز / تجزیه و تحلیل / نظارت / عیب یابی برای ارائه دهنده خدمات و WISP. متخصص در مرکز داده سازمانی، شبکه، مسیریابی و سوئیچینگ، ذخیره سازی، SanSwitch، Fail over، بازیابی فاجعه، پشتیبان گیری. فایروال (پیشگیری از DDoS و کاهش DDos، رجیستر Exp و Layer-7، حملات بیرحمانه / DOS / PoD / PS، Security، Mangle).تعادل بار، بی سیم PtP / Mesh، امنیت بی سیم، HotSpot، ذخیره سازی و پروکسی وب است.

مدیریت کاربر، اسکریپت است.  تأیید اعتبار و حسابداری مبتنی بر شعاع، در دسترس بودن بالا (VRRP)، سوئیچینگ شیراز  (مبتنی بر مک VLAN)، CapsMan، The Dude، IPV6. تونل ها و VPN (PPTP، L2TP، IKE2، EoIP، GRE، IPIP، IPSec، EoIP، SStP، PPPoE، OpenVPN). کنترل ترافیک (سطر نشانه سلسله مراتبی، صف های ساده، درخت صف، TOS، تک / دو QoS، مدیریت پهنای باند). مسیریابی پویا (OSPF، BGP، MPLS، VPLS، VRF، مهندس ترافیک، RIP، چندپخشی می باشد.

 

 

میکروتیک در شیراز