مجازی سازی و پشتیبانی شبکه در شیراز

شما احتمالا کمی در مورد مجازی سازی می دانید اگر تا به حال دیسک سخت خود را به پارتیشن های مختلف تقسیم کنید. یک پارتیشن بخش منطقی یک درایو دیسک سخت است که در واقع دو هارد دیسک جداگانه ایجاد می کند.

برای مجازی سازی سیستم های شبکه در شیراز با بهترین متخصصین شبکه در شیرا آماده ارائه خدمت به شما می باشد.

اطلاعات تماس

جهت مشاوره در خصوص پشتیبانی شبکه به صورت رایگان با شماره 09171102550 امین روانبخش تماس بگیرید.

 

چه خدماتی در پشتیبانی شبکه در شیراز به شما ارائه داده می شود:

  1. حل مشکلات شبکه  از طریق ریموت در شیراز
  2. به روز رسانی کلیه نرم افزرهای شبکه
  3. بک آپ های روزانه و هفتگی از تمامی سرورهای شبکه شیراز
  4. عیب یابی موردی شبکه های کامپیوتری و وایرلس در شیراز
  5. کانفیگ میکروتیک در شیراز
  6. مجازی سازی سیستم ها در شیراز
  7. پشتیبانی از شبکه شرکت ها در شیراز
  8. نصب ویندوز و سیستم عامل ها
  9. نصب و به روزرسانی آنتی ویروس در شیراز
  10. راه اندازی مانیتورینگ سیستم ها در شیراز

با هزینه بسیار اندک پشتیبانی شبکه شرکت شیراز خود را به تیم شبکه لاندا بسپارید. شما می توانید بدون داشتن نیروی متخصص در شرکت خود با خیال راحت تعمیرات و نگهداری سرورهای خود در شیراز را به ما بسپارید.

پشتیبانی شبکه  در شیراز با استفاده از نیروی متخصص IT در سطح جهانی فراهم می کند که ارزش کسب و کار شما را افزایش می دهد. ما تضمین می کنیم که مشتریان یک شرکت فناوری اطلاعات مبتنی بر شیراز دارند که همیشه می توانید به آن متکی باشید و هر زمان که به ما نیاز داشته باشید، یکی از مهندسان بسیار آموزش دیده ما همیشه در دسترس خواهد بود. پشتیبانی شبکه شیراز در اینجا برای کمک به کسب و کار شما موفق تر است و ماموریت ما تبدیل شدن به یک مرکز سود، نه یک مرکز هزینه برای کسب و کار شما است.

مشتریان از نهادهای مالی (صندوق های سرمايه گذاری، سرمایه گذاری ملک و ساختمان های تجاری)، شرکت های استخدام، سازمان های تفریحی، زنجیره های خرده فروشی، رستوران ها و شرکت های خدمات حرفه ای استفاده می کنند. شبکه شیراز یکی از شرکت های پیشرو در حمایت از فناوری اطلاعات شیراز از سال 2008 است، و تخصص ما در خدمات میزبانی وب و میزبانی وب دومین مورد نیست.

با تمرکز بر امنیت، ما می توانیم با استفاده از سرویس های چند لایه امنیتی ما امنیت حفاظت از سایبر را ارائه دهیم. اگر شما به دنبال پشتیبانی شبکه شرکت ها در شیراز، ملزومات سایبری هستید و از آخرین تهدیدات محافظت می شود، به ما کمک کنید تا در برابر تهدیدات روزافزون به کسب و کارتان احساس امنیت بیشتری داشته باشید.