تیم لاندا طراحی نرم افزار و اپلیکیشن توسعه آندروید  در شیراز است که از هم اکنون سیستم عامل شایع ترین برای گوشی های پیشرفته تلفن همراه، با مقدار مشتریان در سراسر جهان. در طراحی وب سایت در شیراز فن آوری، ما کارشناسان برای طراحی و توسعه برنامه های آندروید و ایجاد یک تنها برنامه های چند برجسته. ما با شما کار برای رسیدن به ویژگی های مشتریان ما می باشد.

چه چیزی ما را منحصر به فرد در توسعه و طراحی  برنامه ها و اپلیکیشن ها ی آندروید در شیراز می سازد؟

1. ایده منحصر به فرد – ما به طور کلی قبول است که آیا یک بازی و یا یک برنامه نرم افزاری، نگه داشتن در ذهن هدف نهایی برای موفقیت در Google Play. بهتر است به یک رویکرد جدید مبتکر فکر می کنم به سرگرم کننده مشتری و یا کشف یک قطعه تخصص است که هنوز هم بهره برداری نشده.

2. رابط کاربری زیبا اپلیکیشن های موبایلی برای اندروید در شیراز- در یک مرکز تجاری است که با ارائه جمع شده بودند، یک برنامه باید به پیکربندی افسانه همراه با یک رابط مشتری، بزرگ، تا که به ساخت خطرات آن از گرفتن درک شده است.

3. ویژگی های غنی – از آنجا که وجود دارد به عنوان به تازگی بی شماری در Google Play، برنامه دیگری نیاز به یکی از یک نوع و همچنین ویژگی های غنی به عنوان شاهد بی شماری است.

4. اجتماعی – با ارتباطات غیررسمی گرفتن می شود بسیار نزدیک به یک شیوه زندگی، داشتن یک پیشرفت نرم افزار آندروید در شیراز فکر می کردم که می توانید از استفاده از سازمان های بین فردی سود، برای مثال، فیس بوک یا توییتر می تواند در گسترش دامنه برنامه در حالی که انجام کمک نیاز مشتری.

5. سفارشی برای آندروید – در نقطه هنگام ایجاد یک نرم افزار آندروید، به جای به سادگی تنظیم آن را برای چارچوب اندیشه، در نظر گرفتن یک مرد متاهل در چگونه برای پیوستن به برخی از ویژگی های سرد خود را به نرم افزار خود را می توانید در مورد موفقیت در Google Play به ارمغان بیاورد.