نوشتن یک خلاصه طراحی وب سایت

نوشتن یک خلاصه طراحی وب سایت واقعا شبیه به نوشتن یک خلاصه طراحی شده است. به عنوان مثال: طراحی لوگو، هویت سازمانی و یا کارت های کسب و کار.

برخی از سازمان های ترجیح می دهند به ارسال خلاصه خود را پس از یک مراسم مشاوره با مشتری اما اگر شما به عنوان یک مشتری برخی تحقیقات انجام داده اند، شما را پیدا خواهد کرد اطلاعات آژانس و یا طراح باید از شما.

وب سایت-طراحی مجدد-کوتاه-قالب

وب سایت-کوتاه: برای بررسی ما ونزوئلا طراحی وب سایت مختصر اینجا را کلیک کنید
در اینجا برخی از اطلاعات کلیدی برای پر کردن کوتاه طراحی وب سایت:

۱. بودجه: این می تواند روی حیله و تزویر برای دریافت این اطلاعات از شما است. ما درک می کنیم این گرایش به خصوصی است، اما هیچ سود در خودداری از این وجود دارد. من به شما توصیه می برای به اشتراک گذاشتن برآورد یا براکت قیمت می باشد. این اطلاعات مفید برای ارائه ایده های بهتر و مقرون به صرفه خواهد بود. همچنین این کمک خواهد کرد که شما متوجه اگر شما وجود دارد هنوز. آژانس / طراح می تواند به شما بگوید که چه شما می توانید با آنچه شما و یا مشاوره شما را به صرفه جویی در کمی بیشتر تا زمانی که شما یک مقدار که شما آنچه شما می خواهید و یا نیاز رسیده اند انجام دهد.

۲. زمانبندی، طراحی مجدد و روند مناقصه

مشاوره (پژوهش، استراتژی)
ایجاد (مفهوم و توسعه طراحی)
تولید (آثار هنری و برنامه نویسی کد)
تحویل (تحویل)

هنگامی که می خواهید وب سایت جدید خود را (دوباره طراحی یا نه) آنلاین؟ Negociate زمان. ما درک می کنیم که شما همیشه به آن نیاز دارید در اسرع وقت!

۳. اهداف وب سایت

مشتری چه می خواهد برای رسیدن به؟ سعی کنید برای مشخص کردن اهداف و اگر راه را به نتایج قابل اندازه گیری وجود دارد. آیا می خواهید آگاهی؟ تولید خرید؟ را منجر به وب سایت شما؟

۴. سابقه و هدف پروژه طراحی مجدد وب

اگر طراحی سابق به حال، به درک که توسعه دهندگان هرگز دوست به کار با کد قبلی آن مهم است. اگر شما می خواهید یک طراحی مجدد کامل، بهترین شما می توانید انجام دهید این است که به توسعه دهندگان وب سایت چرا شما آن را دیگر دوست ندارم توضیح دهد. این خواهد بود که یک منبع بزرگ برای ما. شاید ما می توانیم بینش از قابلیت یا طراحی که کار اضافی نیاز ندارد دریافت و آن را می توانید تعداد شرکت کنندگان به ارزان تر برای شما نیز هست.

۵. سابقه در کسب و کار و نام تجاری

اینجا همه چیز شروع می شود. را یک داستان کوتاه در مورد کسب و کار شما. طراحی وب سایت خوب شبیه به نام تجاری شما خواهد بود. در رنگ ها، فونت ها، شخصیت، سبک های ارتباطی، رسانه شبکه های اجتماعی، و غیره لطفا صورت خاص به عنوان شما می توانید.

۶. هدف مخاطبان

جمعیت. سن، جنس، درآمد، اشتغال، موقعیت جغرافیایی، شیوه زندگی … برای چه کسی است؟ بزرگسالان؟ نوجوانان؟ آیا آنها سرگرمی داشته باشد؟ کدام موسیقی آنها گوش؟ چگونه می توانم آنها لباس؟

مجموعه ای ۷. شرکتکننده

چه شده است رقابت خود را انجام می دهند؟ آیا شما می خواهید ما را به شما ایده از بهبود را؟ این باید یک ارزیابی واقع بینانه از شرکت خدمات / محصول نسبت به آنچه رقبا انجام می دهند.

۸. ملاحظات بازاریابی

توضیح آنچه اتفاق می افتد به در مورد نیاز برای این پروژه به ارمغان بیاورد. آیا شما راه اندازی یک محصول جدید؟ آیا شما یک بخش بازاریابی و یا کسی برای کمک به شما، فعالیت های بازاریابی؟ آنلاین یا نه …

۹. محتوا و بازاریابی محتوای

فعالیت های ارتباطی سابق و فعلی، از جمله پژوهش، تبلیغات، بازاریابی ایمیل، طراحی گرافیک، روابط عمومی، و غیره آیا ممکن است شامل اطلاعات در مورد طراحی نشان داده شود؟ به عنوان مثال خلاصه مشخصات، متن، تصاویر، و غیره مفصل آنچه شما در حال حاضر کار می کنی؟ آیا این با اهداف وب سایت تراز وسط قرار دارد؟ خواندن مطالب ما بازاریابی ماتریس پست

۱۰. هدایت به سبک خلاق

آیا شما یک کتاب راهنمای لوگو؟ کدام رنگ ها ما قادر به استفاده از؟ که فونت؟ می توانید استفاده کنید ما کج (ایتالیک) و یا نامه های جسورانه؟

۱۱. قابلیت به سایت مورد نظر

آیا شما می خواهید یک بازی دوستانه همراه؟ بهینه سازی جستجوگرها؟ طراحی وب سایت پاسخگو؟ یک صفحه با اسکرول؟

۱۲. ملاحظات فنی

آیا شما می خواهید اطلاعات خود را ارسال آن به ایمیل؟ آیا شما شارژ مالیات به کشورهای دیگر؟ آیا شما نیاز به اضافه کردن یک قیمت خاص از تحویل بسته شهرستان؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
0 پاسخ

ارسال یک پاسخ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *