هر صاحب کسب و کار کوچک می داند که داشتن محتوای با کیفیت خوب به موفقیت آنلاین مهم است، به خصوص اکنون که محتوای متوسط ​​همچنان به اشباع اینترنت است. با این حال بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک هنوز هم منابع خود را از ارتکاب به تولید محتوای با کیفیت برای وب سایت های خود می باشند. برای بسیاری، آن دلیل است که آنها فقط هم ندارد، برای دیگران به این دلیل است که آنها مطمئن چه نوع محتوا به مخاطبان خود مهم است نیست. اما با توجه به که ۶۰ درصد از مصرف کنندگان احساس در مورد یک نام تجاری مثبت تر پس از مصرف محتوای از آن، سرمایه گذاری در محتوای با کیفیت خوب است فقط به عنوان به عنوان سرمایه گذاری در طراحی با کیفیت وب مهم است.

درک محتوای سه راه کلیدی نقش مهمی در ساخت و ساز نام تجاری خود را به شما کمک خواهد برای ایجاد یک استراتژی محتوا قوی برای وب سایت خود ایفا می کند.

۱. آن است که اغلب تعامل اول یک مشتری آینده نگر با نام تجاری شما

زمانی که مردم برای اولین بار از وب سایت خود را ببینید، آنها با استفاده از محتوای آنها پیدا کردن برای ارزیابی اینکه آیا خدمات خود را آنچه که نیاز دارید، و تصمیم بگیرید که اگر شما یک کسب و کار معتبر است. برداشت اول مهم است، بنابراین مهم است تا مطمئن شوید که مطالب خود را به طور خلاصه و به سرعت نشان می دهد اطلاعات کلیدی شما می خواهید مشتریان به دانستن، و نیز به نیاز خود متمرکز شده است. به همین دلیل است توصیفات مشتری خیلی مهم است. محتوای با کیفیت به شما امکان برقراری ارتباط کسب و کار شما شخصیت در حالی که همچنین ایجاد اعتبار و ارتباط خود را.

۲. کیفیت کمک می کند تا در بهبود رتبه بندی شما در موتورهای جستجو

محتوای خوب شانس خود را آنلاین پیدا بهبود می بخشد. به منظور رتبه بندی در موتورهای جستجو، شما نیاز به مطالب تازه است که مربوط به مخاطبان خود را. برخلاف باور عموم، شما باید در گر چه هنر محتوایی که برای اولین بار از مخاطبان قرار می دهد، به جای تمرکز موتورهای جستجو. گوگل نه تنها شاخص صفحه خود را بر اساس کلمات کلیدی، بلکه ربط از ارتباط معنایی یک صفحه و لینک به وب سایت های معتبر است. جایزه اضافه شده از تولید محتوای خود را با اعتبار در ذهن است که شما به پایان خواهد رسید ارائه ارزش بیشتر برای بازدید کنندگان خود را. این تمرین تضمین می کند که شما در حال ایجاد محتوا بر اساس آنچه مشتریان بالقوه خود را می خواهید بدانید. این در نهایت در محتوای که پاسخ سوالات خود، آنها را مستعد برای تبدیل به مشتری می شود.

۳. این را متقاعد بازدید برای تبدیل به مشتریان

آن را به ارزش به خاطر سپردن که محتوای خوب می تواند به شما کمک کند به مشتریان خود تبدیل بازدید کنندگان. اگر وب سایت شما رسیدن به اولین برداشت خوب با مطالب آموزنده، شما به راحتی می توانید به سمت یک خرید پرورش بازدید کنندگان خود را. در واقع، تمام محتوا و صفحات در وب سایت خود باید به منظور افزایش میزان و حجم است که بازدید کنندگان تبدیل به یک هدف خاص، مانند خرید یک محصول یا تکمیل فرم درخواست را داشته باشد. استراتژی چگونه کاربران از طریق وب سایت خود را حرکت خواهد یک بخش کلیدی از هدایت آنها را از طریق این قیف فروش است.

۴. شما کمک می کند تا درک مخاطبان خود را به عنوان مصرف کنندگان

در مقابل، نقاط متعدد از ‘تبدیل’ در یک وب سایت که نمی صراحت به فروش و یا سرب منجر شود. با نظارت بر نوع تعامل مخاطبان خود را است که با داشتن، شما می توانید بهتر درک چگونه به آنها را هدف قرار دهند. نقشه برداری از مسیر کاربران را به اطلاع آن به جای پاسخ استراتژیک به دکمه های اکشن، مربوط به اطلاعات آنها فقط خوانده ام. شما می توانید تجزیه و تحلیل فردی اهداف در این مسیر تبدیل کاربر در نظر گرفته شده در حساب Google Analytics خود را بر اساس تنظیم شده است. و اگر شما پیدا کردن یک صفحه تبدیل، شما می توانید به سادگی آن را تغییر دهید.

هنگامی که شما را در درک مسائل محتوای چرا خوب و پیاده سازی یک استراتژی برای تهیه این عناصر کلیدی، شما به پایان خواهد گرفتن مطالب خود را از فقط به روشنگری آموزنده، و این شما را با لبه در رقابت. محتوای خوب در وب سایت خود یک رابطه قوی با مشتریان در حال انجام خود را، که می رود راه طولانی به ایجاد نام تجاری خود را فراتر از محصولات و خدماتی که شما ارائه پرورش.